Príspevky v blogu RSS Feed

Nočná vychádzka
Konečne to prišlo , zmena počasia a ja som znovu vybehol k miestnej vode. Monster Crab plus Pop ...
 03/09/2019  (121)    (0)    (0)
Polnočná jazda
Pekný šupik z miestnej vody je proste top.
 24/08/2019  (41)    (0)    (0)
Na pravé poludnie
Jazda presne o 12:00 vždy poteší, hlavne keď po nej následuje nádherný súboj a ešte krajš...
 19/08/2019  (54)    (0)    (0)

Pozrieť všetky príspevky

Informácie

Najpredávanejšie produkty

Preteky GERGELIK 2018

Filip Chocholoušek

(215)    (2)    0

Výpravy za kapríkami

Môj prvý pretek v tomto roku pod nazvom GULA CARP, sa konal na súkromnom rybníku GERGELIK. Nachádza sa na záhorí pri obci Moravský Svätý Ján. Tento pretek sa konal v mesiaci Apríl od piatku do nedele. S parťákom sme tento rybník nepoznali, jedniný poznatok o ňom bol o približných hĺbkach jazera, ktoré sme zazreli na internete. Piatok ráno prichádzame na jazero. Rozhliadli sme sa naokolo pozreli miesta, ktoré by sme si chceli vylosovať. Zhodli sme sa, že by sme chceli flek vedľa veľkého starého dubu. Prišlo losovanie a vylosovali sme si číslo 13 :) ktoré bolo pri veľkom dube :) Asi sme si ho vymodlili :-D A tak sme sa presunuli a začali s prípravou. Kŕmenie sme zvolili príchuť RED FISH a JAHODU plus nejaký ten partikel a pelety. Pretek začínal o 12:00. Prvý kontakt s rybou sme mali cca po 5 hodinách, ale bohužial s nebodovanou rybou, ktorá mala 7,70 kg. Ryba sa bodovala od 8 kg. Po zotmení to všetko prišlo. Prvá bodovaná ryba o váhe 10,70 kg na guličku RED FISH 16mm + POP UP ANANAS 10mm paráda. O pol noci sme dokŕmili všetko utichlo a my sme si šli ľahnúť. No záber nenechal na seba dlho čakať. Po necelej hodine ma budí jazda, žial po záseku necítime žiadny odpor. Rýchlo sme vymenili montáž a letelo to naspäť. Približne po 2 hodinách nás zase budí jazda, utekáme z bivaku a zdolávame šupíka o váhe 9,30 kg a zase na konbináciu RED FISH + ANANAS POP UP a tak sme sa rozhodli, prebiť všetky udice na príchuť RED FISH s ANANASOVOU POP UP. Sobota cez deň hlucho na celom jazere, len my sme sa škvarili na slnku :) Ďalšia bodovaná ryba prišla až večer a nie jedna, ale krásne double s váhou 12,30 kg a 10,20 kg zase na RED FISH s ANANASOVOU POP UP. Nad ránom nám prišiel ešte jeden šupík s váhou rovných 10 kg a jedna stratená ryba, ktorá vyzerala fakt pekne bojovali sme s ňou cca 30 minút no žiaľ neúspešne. Mohla to byť naša top ryba...Nevadí aj to sa stáva a patrí to k rybačke. Pre tento krát zvíťazila nad nami ryba :-) Nahadzujeme a ukladáme sa do bivaku. Ráno dokrmujeme a máme pred sebou posledných 6 hodín preteku. Stále sme sa striedali na 3-4 mieste, kde nám chýbalo vždy 100 g na 3 miesto. Hodinu pred koncom preteku nás odsúva súper na 5 miesto a hneď nato jazda na našej strane a úspešne zdolávame šupíka o váhe 11,70 kg opäť na našu overenú kombináciu RED FISH s ANANASOVOU POP UP. Tento krásavec nás posúva na 3 miesto, kde sme zostali až do konca preteku. Po zvukovom signále, ktorý prišiel o 12:00 h vyťahujeme a tešíme sa z bedne na 3 miesto. Mimo bodovaných rýb sme mali 5 kusov nebodovaných od 6 do 8 kg bodovalo sa od 8 kg. Guličky od GULA CARP ukázali že rybám veľmi chutia.

Viac foto z tohto preteku nájdete v užívateľských fotogalériach pod názvom Filip preteky Gergelík 2018

(215)    (2)    0

Tvoj komentár bol vporiadku odoslaný. Ďakujeme za komentár :)