Príspevky v blogu RSS Feed

Jar na rieke
Čaute Priatelia. Sezónu som zahájil na rieke a z počiatku sa moc nedarilo. No postupne s otepľ...
 21/12/2018  (34)    (0)    (0)
OSOBÁČIK :)
Je to tam. Dve hodinky pred ukončením nášho lovu, prichádza plynulá jazda. Zasekol som. Hneď...
 13/10/2018  (461)    (2)    (0)
Krasavec
Krásavec, ktorý zobol 20 mm nadipovanú Jahôdku. Takáto rybka ma vždy poteší. Dúfam, že sa...
 07/10/2018  (122)    (0)    (0)

Pozrieť všetky príspevky

Informácie

Najpredávanejšie produkty

Kaprársky maratón Dolné Dubové 2018

Filip Chocholoušek

(194)    (1)    0

Výpravy za kapríkami

Tak ako býva zvykom tohto preteku, sa  s parťákom zúčastňujeme pravidelne. Samozrejme nemohla byť výnimka ani tento rok. Niečo o preteku. Tento pretek sa koná na priehrade Dolné Dubové kúsok od Trnavy. Je to naša miestna voda bez privlastnenia si úlovku čiže chyť a pusť. Pretek sa koná začiatkom mája od štvrtku do nedele. Bodovaná ryba je od 5 kg hore a započítavajú sa všetky bodované ryby ( kapor , amur ) 1 kg = 1000 bodov.  Vo februari po úhrade štartovného sa nám do mája, kedy sa pretek koná, všetko pomaličky vlečie a my sa zo dňa na deň tešíme viac a viac.  Postupne prebiehajú veľké prípravy, tak ako sa patrí nič nenechať na náhodu. Na tento rok sme si zvolili príchute RED FISH a SQUID OCTOPUS 007 a samozrejme nesmela chýbať ani JAHODA. Prišiel deň D. :)  Ráno sa stretávame a vyrážame pomaličky na miesto preteku smer Dolné Dubové. Začína losovanie. Samozrejme sme mali vytipované miesta, ktoré by sme si priali. No z nich sa nám nepodarilo vylosovať ani jedno. Los nám prisúdil číslo 10 (stred priehrady), kde sme potrebovali ďaleko hádzať. Nešli sme na lovne miesto s radosťou. Skôr prevládali zmiešané pocity v celom našom Tíme.

( GULACARP & KAPERSHOP )

Rozkladáme tábor, pripravujeme kŕmenie, samozrejme ulievame vodníkovi bez toho to proste nejde. :) Všetko pripravené a čakáme na úvodný vystrel. Ten prichádza 12:00 h. Montáže letia do vody. Začína kŕmenie lovného miesta. Ryba zatiaľ moc nespolupracuje no prichádzajú zábery našťastie pre nás od bodovanej ryby. Prvý deň preteku sa držíme v prvej 5-ke. V piatok sme sa dostali na 4 miesto. Mali sme nachytaných 103 kg bodovanej ryby s počtom 14 kusov. Na prvé miesto strácame 50 kg. Sobota ráno bláznovstvo. Rozhodcovia nestíhajú, chodiť k nám a vážiť ryby. Nestíhali sme to ani my sami nonstop prichádzali zábery či od bodovanej, alebo nebodovanej ryby. Väčšina bola našťastie bodovaná. Neustále 2 až 3 saky vo vode. Po obede prichádza utlm. Priebežné poradie ani len  netušíme aké je. Nevieme na akom mieste sa pohybujeme, ale vieme že sme si o veľa polepšili. Ryba stíchla. Sem tam prišiel záber od malej ryby. Potom však začal kolotoč záberovna novo, ale stále od malej ryby. Meníme taktiku. Posledný večer pred nami. Podarili sa nám spraviť našťastie 2 bodované ryby okolo 7 kg, po dlhšej odmlke. Chytalo sa do 00:00 h, no 23:45 prišla jazda. Na druhej strane som cítil veľký odpor.  Blížilo sa už k pol noci, rybu nie a nie zdolať. Mali sme 15 minút na zdolanie do pol noci. Našťastie sa nám všetko podarilo, stihnúť s odretými ušami. Zapisujeme krásneho šupíka o váhe 15,60 kg. Paráda všetky udice sú vonku. Vedeli sme, že v priebežnom poradí sme na bedni. No keď prišla správa o priebežných výsledkoch. Boli sme veľmi milo prekvapení priebežné 1 miesto :)  Paráda neskutočná radosť a tak sa rýchlo pripravujeme na ranné kŕmenie. O 4:00 h začíname loviť. Toto si už nemôžeme pustiť!!! Nádskok pred 2 tímom sme mali dokonca 20 kg nedeľa ráno prebieha zakrmovanie, ranná kávička a raňajky. Mali sme posledných 8 hodín lovu do konca preteku. Pripisujeme ďalšie bodované ryby a vzďaľujeme sa súperom.  12:00 h  prichádza vystrel koniec preteku. My v obrovskej radosti zapaľujeme víťazné Cigary a tak všetko pomaličky balíme. Presúvame sa na vyhodnotenie. Dokopy sa nám podarilo nachytať 279,55 kg bodovanej ryby, v počte 38 kusov paráda :) nádskok pred druhým miestom sme mali 32 kg v konečnýh výsledkoch.

RED FISH a SQUID 007 nám priniesol víťazstvo na tomto preteku. Za čo sme veľmi vďačný všetkým, ktorí nám držali palce a za výrobu kvalitných gúl celému tímu GULA CARP :)

Viac foto nájdete v sekcii fotogalérie pod názvom Filip Kaprársky maratón Dolné Dubové 2018

S POZDRAVOM

FILIP A PIŠTA

(194)    (1)    0

Tvoj komentár bol vporiadku odoslaný. Ďakujeme za komentár :)